Riggo-toni

The 2019 Free Agency Tracker -Added: Landon Collins, Rodgers-Cromartie, Donald Penn, Flowers, Smallwood. Lost:Preston Smith, Nsekhe, Crowder, HaHa

Recommended Posts

5 minutes ago, dyst said:

Hopefully next off season we can trade for Tannehill, then the following year we grab Bridgewater.

 

 

It would be funny if it weren't the damn truth....   

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, HigSkin said:

 

What a place for Brown to go to.  Wow!  Never would have thought it was he Bills.  

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, RWJ said:

What a place for Brown to go to.  Wow!  Never would have thought it was he Bills.  

Oof, I think AB starts to fade slowly into irrelevancy.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, RWJ said:

What a place for Brown to go to.  Wow!  Never would have thought it was he Bills.  

Yup. You think he was whining about his time with Big Ben now? Just wait, it’s going to get a lot worse in Buffalo 😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dianna Russini tweeted that GB was in play and trying to make moves to get AB but Buffalo won out.  It makes me wonder if GB might have offered something better but the Steelers wanted to send him to Buffalo instead. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LetMeSeeYourWarFace21 said:

Hearing that AB trade to Buffalo is fake news........

 

NFL.com reporting it now. 

 

This would be hilarious if true. Going from a perennial playoff contender with a potential HOF QB to a frozen mediocre wasteland with limited talent and a raw, unproven QB. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, ExoDus84 said:

 

NFL.com reporting it now. 

 

This would be hilarious if true. Going from a perennial playoff contender with a potential HOF QB to a frozen mediocre wasteland with limited talent and a raw, unproven QB. 

I mean, you wonder if he's aware enough of where he could end up when he starts something like this. I mean, not many real title contenders are gonna be in the market for someone like him, and the Steelers don't want to trade him where it could haunt them anyway.

 

In actuality, going to the dysfunctional Redskins to catch passes from Coltase McKeenoy is one of the better options for him.

 

Unless he doesn't even care, he just wants to sucker someone into giving him more money.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Skinsinparadise said:

Ian is probably the most wrong national reporter as to this kind of stuff

 

 

 

 

You ain't kidding lol...

 

 

Adam SchefterVerified account @AdamSchefter

Bills’ GM Brandon Beane: “We inquired about Antonio Brown on Tuesday, and kept talks open with the Steelers. We had positive discussions, but ultimately it didn’t make sense for either side. As great a player as Antonio Brown is, we have moved on and our focus is on free agency.”

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

 

If you guys were watching GMF this is hilarious.  Rapoport goes at the start of the show, deal agreed to and the only thing is Brown needs to agree to it himself -- needs to show up to their building, etc.  The crew then all talk about it pumped up about the idea.  Then Rapoprt comes back on and says the Bills are officially out saying they don't like the uncertainty of whether Brown reports.  

Edited by Skinsinparadise
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Skinsinparadise said:

 

 

 

Oh my damn lol!!!!!!!....Ian should quit while he's still employed lol...reading that after reading the quote from the Bills' GM is hysterical.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schefter is still the man with this stuff. Breer is pretty good too.  Rapoport is a train wreck.  Remember on draft day 2 years ago he said in the middle of the draft that the Redskins traded Cousins to Cleveland.  

 

And as for the Raiders being a stealth team as he mentioned.  Since when?  The Raiders have been all over the media if anything as the front runner for Brown. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Skinsinparadise said:

Schefter is still the man with this stuff. Breer is pretty good too.  Rapoport is a train wreck.  Remember on draft day 2 years ago he said in the middle of the draft that the Redskins traded Cousins to Cleveland.  

 

And as for the Raiders being a stealth team as he mentioned.  Since when?  The Raiders have been all over the media if anything as the front runner for Brown. 

 

 

 

Was he also the one who said a three-way trade was brewing between the Skins, 49ers and Cowboys...where the Skins gave up their 1st for Romo or some ****? lol...

 

 

Rapoport's credibility right now:

 

 

ballface_medium.gif

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Califan007 said:

 

Was he also the one who said a three-way trade was brewing between the Skins, 49ers and Cowboys...where the Skins gave up their 1st for Romo or some ****? lol...

 

 

Rapoport's credibility right now:

 

 

ballface_medium.gif

 

Could have been.  That was him or Cole if I recall.  I know he got one other rumor about the Redskins grossly off and he become the butt of jokes for awhile on DC talk radio.  Am trying to recall what the other one was. 

 

The funny thing is the way he covered himself is by insinuating that Brown won't play for the Bills.  If that isn't true, if I were Antonio's agent I'd go nuts because it amps up the idea that he's a diva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 minutes ago, Skinsinparadise said:

 

Could have been.  That was him or Cole if I recall.  I know he got one other rumor about the Redskins grossly off and he become the butt of jokes for awhile on DC talk radio.  Am trying to recall what the other one was. 

 

The funny thing is the way he covered himself is by insinuating that Brown won't play for the Bills.  If that isn't true, if I were Antonio's agent I'd go nuts because it amps up the idea that he's a diva.

 

Yeah, Cole's another one who gets stuff ridiculously wrong lol...if I were advising Rapoport right now, I'd tell him to stop trying to cover his ass via tweets and just say "Looks like the info I was given wasn't as accurate as I thought. It happens." and move on.

Edited by Califan007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ya ever get the impression that people in the league might just try and feed Rap any ole BS they can come up with just to see if he'll go say it on air?

 

I know I would........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ian's gonna take a beating for this...Freezing Cold Takes is already doing it's part lol...they retweeted this doozy from 2013:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 minutes ago, LD0506 said:

Ya ever get the impression that people in the league might just try and feed Rap any ole BS they can come up with just to see if he'll go say it on air?

 

I know I would........

 

The problem with him is anyone can get away with saying they've heard, maybe, rumors are, etc.  But he flat out reports things have happened which actually haven't happened.  I heard Schefter once talk about it on air.  He said even to throw out rumors are such and such he wants typically 3 sources -- let alone reporting something.  When you switch gears from throwing out gossip to actually saying something went down -- then you better be right. 

Edited by Skinsinparadise
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brown may very well be out of football this year, or forever, and sounds like he couldn’t care less...

 

wants his cake cake and eat it too 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.