zskins

2019 Game Day Thread - SUPERBOWL - Chiefs Win!

Recommended Posts

Well, damn. 
 

This game is over.  
 

He’s a Free Agent. 
 

If Tom Terrific wanted to come join Ronny for a year, I would take that.  I don’t care if he’s 67 years old.  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Voice_of_Reason said:

What’s all this talk of ending the dynasty?  
 

I won’t believe the dynasty is over until Brady and Belichick are both retired. 

Brady is a free agent.  

 

The Dynasty is over.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Lol, nope.  Guess it’s over.  Wow.

Edited by visionary

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think we all saw the signs of decline...I just didn't think it would happen now...against Ryan F'n Tannehill.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Rdskns2000 said:

Brady is a free agent.  

 

The Dynasty is over.

Brady will re-sign, they are going to reload with skill position players and win the damn SB next year. 
 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brady wants to play until he is 45 so maybe McDaniels stays for he next two years too. You never know. Should be an interesting offseason for them as well. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, xxprodigyxx said:

I think we all saw the signs of decline...I just didn't think it would happen now...against Ryan F'n Tannehill.

It didn’t happen against Tannehill.  It happened against Vrabel and Henry. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Voice_of_Reason said:

Brady will re-sign, they are going to reload with skill position players and win the damn SB next year. 
 

Nah. Brady will go to San Diego.  Bill will be traded to Dallas and Josh McDaniels will be new Pats coach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, zskins said:

Brady wants to play until he is 45 so maybe McDaniels stays for he next two years too. You never know. Should be an interesting offseason for them as well. 

Offer McDaniels OC here and being Brady to DC.  
 

:P

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Voice_of_Reason said:

Brady will re-sign, they are going to reload with skill position players and win the damn SB next year. 
 

Probably. Wouldnt shock me at all. Brady looked fine today. His receivers suck ass.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

These announcers and their gobbling of Brady. They are insatiable. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Rdskns2000 said:

Nah. Brady will go to San Diego.  Bill will be traded to Dallas and Josh McDaniels will be new Pats coach.

I can bet this will never happen.  
 

Bill would retire before working for Jerry. 
 

And there isn’t a team in San Diego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Voice_of_Reason said:

It didn’t happen against Tannehill.  It happened against Vrabel and Henry. 

Everyone always makes it a QB vs QB thing, so I am too.  But yeah, minus that one 3rd down conversion pass he wasn't much of a factor.  But there is no denying is having, at minimum, his "Case Keenum" year.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Voice_of_Reason said:

Brady will re-sign, they are going to reload with skill position players and win the damn SB next year. 
 

Nah.  Their run is ovah. Brady IS showing signs of age. Too many young hungry teams imho. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Voice_of_Reason said:

I can bet this will never happen.  
 

Bill would retire before working for Jerry. 
 

And there isn’t a team in San Diego. 

Grrr. I meant the Los Angeles Chargers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, xxprodigyxx said:

Everyone always makes it a QB vs QB thing, so I am too.  But yeah, minus that one 3rd down conversion pass he wasn't much of a factor.  But there is no denying is having, at minimum, his "Case Keenum" year.

Yeah.  But it’s not QB vs QB. 
 

Just like it never was Peyton VS Brady.  
 

It was really Peyton vs. Belichick.  Because Belichick had Peytkn’s number for years defensively. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Riggo'sRangers said:

Nah.  Their run is ovah. Brady IS showing signs of age. Too many young hungry teams imho. 

 

Man, eldleman 11 dropped a perfectly thrown first down pass. He had zero elite receivers. No name running backs. Zero dimensional.  Defense gave up 180 yards....  

 

But yeh, brady is old. Sure,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Riggo'sRangers said:

Nah.  Their run is ovah. Brady IS showing signs of age. Too many young hungry teams imho. 


If he comes back they can still win a SB if they go all in on WR and OL help. Their defense is legit but he has nothing on the O side of the ball. I don’t like Michel either. 
 

but Brady is still playing good enough and is still smart enough to win it all he just needs some help  

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got today completely wrong.

 

I think we will still get the Chiefs-Ravens AFC Championship game though the Titans will give the Ravens all they can handle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.