China

WTOP: Arizona woman sent 159K texts to man she met on dating site

Recommended Posts

Arizona woman sent 159K texts to man she met on dating site

 

PHOENIX (AP) — A Phoenix woman accused of stalking a man met on a dating site and sending him more than 65,000 text messages apparently sent more than twice that many.

 

Jacqueline Ades sent a man more than 159,000 text messages — some of which were threatening — over the course of nearly 10 months, according to police records the Arizona Republic obtained via a public records request. The two went on a single date.

 

The man, whose name has not been released, called the police after he found Ades parked outside his home in July 2017. Paradise Valley officers escorted her off his property and that’s when police say Ades began threatening the man.

 

One text read: “I’d make sushi outta ur kidneys n chopsticks outta ur hand bones.”

 

Click on the link for the full article

Share this post


Link to post
Share on other sites

I used to work for a woman who I really adored, she's one of my all time favorite people.  One of my favorite lines she ever said was "...women...we're all stone cold ****ing nuts.  It just matters to what degree you can put up with it."

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd probably be more inclined to date a woman if she told me she'd make sushi out of my kidneys and use my hand bones for chopsticks. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, China said:

 

 “I’d make sushi outta ur kidneys n chopsticks outta ur hand bones.”

 


giphy.gif

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn..... Even before clicking I  the thread and seeing nothing but the title, my first thought was "Yep, totally not gonna relieve you of your nuts and kidneys at some point"

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Mr. Sinister said:

Damn..... Even before clicking I  the thread and seeing nothing but the title, my first thought was "Yep, totally not gonna relieve you of your nuts and kidneys at some point"

 

 

  • Haha 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Sacks 'n' Stuff said:

So am I reading this right? This girl is still available?

 

030fc21091047aa3ac06070a5fd237ac.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can make better chopsticks out of a person's ulna's (the smaller of the two bones in your forearms) than hand bones.  Hand bones are all way too short.

 

Just sayin.

  • Haha 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, PleaseBlitz said:

You can make better chopsticks out of a person's ulna's (the smaller of the two bones in your forearms) than hand bones.  Hand bones are all way too short.

 

Just sayin.

 

We need to change your avatar...

 

MV5BNzYwMTk5MjE5OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNjA2

  • Thanks 1
  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, China said:

<crazy/hot chart>

There's something wrong with a chart that lists trannies under the 8-10 hot range.  It's not just that they happen to include that range, but exist exclusively in that range.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, mistertim said:

I'd probably be more inclined to date a woman if she told me she'd make sushi out of my kidneys and use my hand bones for chopsticks. 

For some reason I find the reference to hand bones more disturbing than the rest. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Destino said:

I want to hear more about that one, and only, date they went on.  

 

Went on one and only one date with a chick that told me (on the way to the Cheesecake Factory) that my car was haunted by the souls of 23 children. 

 

I drive a Chevy Cobalt. You can’t get 23 of nuthin in that ****. That’s how I knew she wasn’t just crazy, but stupid.....

 

So I took the young lady to McDonald’s and she still let me smash. 

 

Fries Ed were cold tho

  • Thanks 1
  • Haha 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had a friend a long time ago set me up on a blind date.  I go pick the chick up and she has twin babies.  I feel like that is a detail should have been mentioned.  I took her to see Hannibal.  Never heard from her again.  :pint:

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
56 minutes ago, Llevron said:

 

Went on one and only one date with a chick that told me (on the way to the Cheesecake Factory) that my car was haunted by the souls of 23 children. 

 

I drive a Chevy Cobalt. You can’t get 23 of nuthin in that ****. That’s how I knew she wasn’t just crazy, but stupid.....

 

So I took the young lady to McDonald’s and she still let me smash. 

 

Fries Ed were cold tho

 

Duuuuude :(

 

Don't ever **** with the psycho spirit mediums. Should've just given her a McChicken and a bus ticket. At best she's crazy, and at worst, she's crazy and believes she is the reincarnation of some burned vengeful Salem witch or some ****, with one foot in the supernatural realm. Crazy asses.

 

I do not however deny that those types may have the best 4 seam, 2 seam, change, etc 

Edited by Mr. Sinister
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Cooked Crack said:

 

She's got clear crazy eyes. Dude should have bailed on sight.

 

She's probably a 7 or an 8 on the Wilbanks scale.  The Wilbanks scale is something I trademarked after the Runaway Bride story where the woman self-kidnapped to avoid getting married.  Because she was a clear 10, I named it after her.  For reference:

 

vjrMOsPmrz0KSkNdcA4YyWOmzNWaRDAwdtLlq_yk

 

I don't think anyone else will ever achieve a 10, but as I said, I'll give kidney-sushi woman a 7 or 8.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Mr. Sinister said:

 

Duuuuude :(

 

Don't ever **** with the psycho spirit mediums. Should've just given her a McChicken and a bus ticket. At best she's crazy, and at worst, she's crazy and believes she is the reincarnation of some burned vengeful Salem witch or some ****, with one foot in the supernatural realm. Crazy asses.

 

I do not however deny that those types may have the best 4 seam, 2 seam, change, etc 

 

I really wanna tell you the rest of this story but I want yall to think highly of me at the same time lol. 

 

Lets just say spirit mediums have crazy powers and hers was in her pants. 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, TheGreatBuzz said:

Had a friend a long time ago set me up on a blind date.  I go pick the chick up and she has twin babies.  I feel like that is a detail should have been mentioned.  I took her to see Hannibal.  Never heard from her again.  :pint:

 

The best part of this is your wife's confusion lol

 

I can see you like "Long time ago. Long time ago. long long time ago" lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo psycho**** - if you have the hand/wrist stamina to type out over 500 texts a day, you would have no problem hanging on to a man if you start using those powers for good instead of evil...

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, PleaseBlitz said:

You can make better chopsticks out of a person's ulna's (the smaller of the two bones in your forearms) than hand bones.  Hand bones are all way too short.

 

Just sayin.

When Thomas Keller comes out to say hello, say ^^^ that. 

 

TK: Hello, how was your meal this evening?

PB: You can make better chopsticks out of a person's ulna's than hand bones.  Hand bones are all way too short.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.