SWFLSkins

Three little Birds thread, It's gonna be aight. Good ju-ju thread

Recommended Posts

35 minutes ago, Morneblade said:

 

It's possible. And to be honest, the injuries are already pilling up. However that was not the context of the answer. The person I was replying to asked if Jay would be back for another year because Guice went down. I said if we got 4-12 he won't be, but if we go 9-7 (not really much better than the last 3 years) he likely would. It was not a prediction of what would actually happen. You got that part, right?

Yes, I guess that was my way of saying that I guarantee he will be back next year 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, SWFLSkins said:

 

Stop it MON, this is positive vibration thread, take it to the injuries threads, any or all six of dem bruddah.

 

=Come on Morne, time to lighten it up. 

 

Just responding to a question :)

 

But, I'll refrain from overly negative comments in here. ;)

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Morneblade said:

 

Just responding to a question :)

 

But, I'll refrain from overly negative comments in here. ;)

tenor.gif?itemid=5655311

 

It's all good Mon, have a Red Stripe

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sims is looking good. Liked what I saw in the 1st Preseason game as well. And......................dare I say.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

He's tall. ;)

  • Like 1
  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Morneblade said:

Sims is looking good. Liked what I saw in the 1st Preseason game as well. And......................dare I say.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

He's tall. ;)

Simmie Sims or Cam Cobbs, I don't give a damn, somebody catch the ball Thursday night. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, SWFLSkins said:

Simmie Sims or Cam Cobbs, I don't give a damn, somebody catch the ball Thursday night. 

 

Superhero names!

 

Peter Parker. Bruce Banner. Wade Wilson...

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Rex Tomb said:

Most of the guys that are injured were not projected to be huge contributers.

 

Davis was projected to make a leap in his 2nd year, and given an opportunity to do it in the regular season.

And seemed to be on his way there, during camp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just what we needed at a time like now..I like it swflskins..good on ya mate..I know I haven't thrown in the ****in towel!?!?!!

Love ya paps!!!.gonna be a long season hearing him talk about juice being out hahaha, love it!!..went and visited him today and talked about the up coming season and to see if we'll still meet at the local watering hole and it's still on..season after season..football with the ole man...CANT WAIT FOR REDSKINS FOOTBALL!!!!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome news on Moses!!!.. couldn't be happier!

I couldn't tell rather to give the above Twitter thing with dude from unbreakable Kimmy a laugh or like for the good news from Moses..lol haha 

Edited by bakedtater1
Add content
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, bakedtater1 said:

**** ya..that's what I'm talking about..ballin out...nice vids..

 

Night, night Termite.......

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.