Sign in to follow this  
Tarhog

Show Yourselves II

Recommended Posts

Originally posted by brookboyz25

Here's another shot of me acting like a jackass with my girlfriend and a bunch of our friends.

I'm the one on the right ....If you can't figure out whose the jackass in this pic :lmao:

Always good when the jackass has to be pointed out.

As in my case, most people know without me telling.

;)

Blondie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stratoman, about year and half ago my wife and I went to Colorado Springs for an award ceremony. We stayed at

the Broadmoor.

One night Ford took us to a place up a hill over looking

the city. It might have been the Sunbird. We had authentic

local dishes...great place with great view.

Want to go back sometime. Great city....altitude hard on

us flatland folks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by riggins44

Stratoman, about year and half ago my wife and I went to Colorado Springs for an award ceremony. We stayed at

the Broadmoor.

One night Ford took us to a place up a hill over looking

the city. It might have been the Sunbird. We had authentic

local dishes...great place with great view.

Want to go back sometime. Great city....altitude hard on

us flatland folks.

riggins44,

Sounds like you were at the Sunbird.

I lived in Denver for 8 years before moving to the Springs, and I like it much better as it's like a bigger city with a small town feel.

You are right against the mountains in the Springs unlike Denver were you have to drive for 20 mins or so to get into the foothills.

I love it out here! NO STINKING HUMIDITY to deal with in the Summer. I grew up in the DC suburbs and know all too well about that. Not as many insects either.:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are ya takin on boarders Strato:laugh: sounds like my kind of place................oh wait...........it gets cold out that way:doh:

Sorry.....last years pic....nothing newer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Pete

Are ya takin on boarders Strato:laugh: sounds like my kind of place................oh wait...........it gets cold out that way:doh:

Sorry.....last years pic....nothing newer

Pete,

That's kind of a misnomer. Yesterday we were in the mid 60's during the day and mid 50's at night. We have had only one light snow so far this winter and it was only here for a day or 2 and was gone. That's what happens when we get big snows, we may get 2 or 3 feet and in a day or 2 it is gone. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by riggins44

Here is my son Michael at his first Redskin game.

cool pic riggins44! How old is your son? I was 13 whwn I went to my first Redskins game. It was a preseason game vs the Steelers before the 74 season.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by codeorama

I posted mine on the last thread...

Eagles Legendz....

How do you ever have time to post here?? Don't you have other things you should be "doing?"

Well, it's over now. That was prom. Different one for our other formal dance on Saturday. I s'pose you won't see me on much this weekend. :laugh:

;) BTW, thanks Tarhog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by WarpathBrave86

i1582277_41556.jpg

Me and a few friends, Im the guy in the Blue sweatshirt. No clue who the girl in the Billabong sweatshirt is? haha

Spppt. I'm supposed to email you now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah wtf that ain't cool. Haha damn...hmm I'll try and fix the problem. It isn't my site that I got the picture from, a girl I know has the funtigo site and posted a picture of me and a few friends..including herself.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by speedwagon20

I'm assuming you eventually warned your son that the MetroBus was bearing down on him...right?

Damn! Knew I forgot something!:laugh:

Stratoman...he's 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.