stevenaa

Random Thought Thread

Recommended Posts

Dang Rockies are really blowing it. I can't believe they went from dominating the wild card race to dropping three straight against San Francisco.

Go Braves! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just had the weirdest night of my life....holy crap!

Stop telling everyone about our special night together.

Was it THAT weird for you? Gosh.

I thought you enjoyed it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soooo....

what's his name? :silly:

Haha, of course that'd be a Cowboy's response ;)

...and THEIR names are Joey, Brett, Brandon, Jennifer, Paul, Frank, Matt, and Dominique...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, of course that'd be a Cowboy's response ;)

...and THEIR names are Joey, Brett, Brandon, Jennifer, Paul, Frank, Matt, and Dominique...

Bukkake party? lol.gif

:paranoid:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, of course that'd be a Cowboy's response ;)

...and THEIR names are Joey, Brett, Brandon, Jennifer, Paul, Frank, Matt, and Dominique...

Whoa.

Dude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOL

Screw you guys I'm having a hard enough time seeing straight and typing this on my phone. :D

:rotflmao:

I won't go there....:hysterical:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just finished my first class....no hot chicks in it :(

I'm not a sista fan, but my teacher isn't bad haha

I'm typing this from the stalls in Francis Scott Key Hall taking my nervous dump of the day :silly:

Just drop the class now lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Who will win a Super Bowl next Feb, Matthew Stafford or Colt Brennan? :D
Jason Campbell :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha I know right.

I've got two chicks from the womens bball team in it.

What school?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha I know right.

I've got two chicks from the womens bball team in it.

Make friends with them. Maybe they have the hook-up?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.