killerbee99

Members
  • Content Count

    1,327
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by killerbee99

  1. killerbee99

    Trump and his cabinet/buffoonery- Get your bunkers ready!

    ****ing Donald Trump, bringing out the snowflakes from the wood works like crazy.... What the **** happened to this thread.... People now comparing the Rainbow flag to the confederate flag...... lol.... Yeah, I'm out
  2. killerbee99

    Random Thought Thread

    In Trumps world yes... Lol
  3. killerbee99

    Random Thought Thread

    Walmart, cheap and good batteries
  4. Nah, his job is just to **** about Obamacare....ideally, I would love if Obamacare was upgraded or scrapped and replaced with single pay system...that would be awesome in my opinion
  5. killerbee99

    ***2018-19 NBA Playoffs Thread***

    Good choice D12, will be pulling for that team to crush the cheats, I mean the Heat
  6. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Break down of our draft picks by draft express Glenn Rice Jr http://www.youtube.com/watch?v=P5E_IpKjowQ&feature=player_embedded Otto Porter Jr http://www.youtube.com/watch?v=OdMAPF0rvvU&feature=player_embedded
  7. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Dang Noel to Philly for their 1st round pick and JRUE Holliday.......dannnnnnnnnnggggggg ...New Orleans going fpr Wiggins or Jabari Parker next year
  8. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Porter....good deal
  9. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Noels about to cry...come on give me McLemore.......Otto can't guard athletic SF's one on one.please
  10. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    ....LOL.............
  11. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Please GOD...McLemore..................pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee
  12. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Ben McLemore please, if he is gone then take Otto... We need explosive players who can shoot and to me McLemore is of better value than Otto, don't care if we got Beal, the more shooters we can get the better......also just saying McLemore brook Danny Manning's scoring record at Kansas.
  13. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Wolters is slow laterally in college.....that kid ain't defending no one at the point....we need solid PF options and a competent back up PG....by God's grace McLemore falls to us, I will be very stoked, that kid can shoot and is explosive...kinda worried about his agent/handlers affecting his workout performances though
  14. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Otto Porter is our guy...... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-fQ5RAyjfBg#!
  15. and Fox news....so they both ****ed it up....so easy with creaming yourself over the ripping of CNN when both Fox and CNN botched the whole first to report thing
  16. Stop acting dense, how will buying a Nissan ensure that everyone who USES or will be using HEALTH CARE pay for what they use....besides only American cars anyways!!!!
  17. killerbee99

    All Things Boxing

    Even I dont like Pacqaio, and I am like stunned....lol
  18. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Good call on Nolan Smith
  19. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    watching the draft combine with Kanter in drills
  20. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    Ok guys talking draft, who would you take bewtween Enes Kanter F Kentucky, Jared Sullinger F Ohio state, Derrick Williams F Arizona, Terrence Jones F Kentucky...who \would you take and why I think Derrick Williams F Arizona is someone we need an athletic SF who can shoot, block and dunk...better than the crap we have, coming in a close second is Enes Kanter PF...6-11 big man who dominated Sullinger in competitions before he got declared ineligible for college. So have at it , who would you take and why
  21. killerbee99

    The Beer Thread

    Just drinking some good Samuel Adams Octoberfest......I really prefer it to the Winter Larger......Sam Adams winter larger is a little bit sezty or bitter to me.....oh well bought me a 12 pack and I am rolling son
  22. killerbee99

    The Official Washington Wizards Thread: The JOHN WALL ERA

    **** you LeTurd http://www.youtube.com/watch?v=EalorZaTlI8&feature=related
  23. killerbee99

    Annual "Where Do I Watch Games Thread"

    linkas well just post it guy