Dr. Do Itch Big

Members
  • Content count

    176
  • Joined

  • Last visited

About Dr. Do Itch Big

Profile Information

  • Location
    California
  1. Have you ever been LEGIT pick-pocketed?

    Nope
  2. Random Thought Thread

    I don’t know that reference.
  3. Random Thought Thread

    Got my interview 12 days from now. Hell yeah
  4. Random Thought Thread

    Hipster
  5. Random Thought Thread

    I bet y’all the type to kiss too. Smh
  6. Random Thought Thread

    Literally just said Yes like twice and that I have no shame in it.
  7. Random Thought Thread

    Like my boy J Cole says I come fast like 9-1-1 in white neighborhoodsAin't got no shame bout it I dunno why you put that in Out of context since it’s perfectly in context.
  8. Random Thought Thread

    I just drove from midnight till now. I’m tired
  9. Random Thought Thread

    Es por ti
  10. Random Thought Thread

    If sex is a competition, you can bet your sweet ass I’m coming first.
  11. Random Thought Thread

    Who’s ashamed. Not me
  12. Random Thought Thread

    no thanks
  13. Random Thought Thread

    I’m already a god tho.
  14. Random Thought Thread

    Amazing run. I can’t believe I avoided cardio for so long.
  15. Random Thought Thread

    **** I’m an idiot.